BOARD MEETING 2014

    "Board Meeting-ul a fost primul eveniment internațional organizat de asociația noastră. Fiind un număr restrâns de membrii am avut șansa de a fi foarte implicat în organizarea evenimentului  și de a demonstra potențialul studenților din UPM. Stresul a fost la cote maxime deoarece acest eveniment trebuia să fie cât mai reușit având un impact deosebit asupra viitorului grupului nostru local. Am avut parte de multe seri sociale în care ei ne-au arătat spiritul ESTIEM și în urma cărora am învățat diverse lucruri despre fiecare.

Cu toate că evenimentul a decurs foarte bine iar oaspetii noștri au fost mulțumiți de tot ceea ce le-am pregătit, pot spune că am avut parte și de unele momente mai puțin plăcute. Un exemplu ar fi momentul în care trebuia să îi însoțesc la masă iar ei încercau să lege o conversație mai amplă cu mine, răspunsul meu fiind mereu “yes” fiindcă nu întelegeam decât 10% din ceea ce îmi spuneau. Cu toate acestea nu m-am dat bătut și am continuat să îmi aprofundez cunoștiințele în limba engleză astfel încât la următoarele evenimente să nu mai întâmpin astfel de situații."

Ardelean Flavius

 







0 Comments