COUNCIL MEETING IN PORTO

"Primul eveniment internațional la care am participat a fost Council Meeting-ul din Portugalia, mai exact Porto, în aprilie 2016. Un eveniment foarte bine organizat în care am descoperit cu adevărat aportul acestei organizații adus fiecărui viitor inginer. Fiind primul eveniment internațional nu știam că voi întâlni atâția studenți doritori să te cunoască și să interacționeze cu tine. Problema mea cea mai mare a fost legată de comunicare, nivelul meu de engleză fiind foarte low. Cu toate acestea, după doar câteva zile pot spune că m-am obișnuit să vorbesc engleza și m-am bucurat de eveniment. Cel mai memorabil moment a fost așa numita petrecere “ international night” unde am avut ocazia să degust băuturi și preparate culinare din foarte multe țări.


Acest eveniment a stârnit în mine interesul de a participa și la alte evenimente internaționale și de asemenea de a fi mai implicat la nivel local."
Flavius Ardelean





0 Comments