IMPRESII DUPĂ PARTICIPAREA LA „BRAIN-TRAINER„ ÎN ISTANBUL

 Brain-Trainer Event?

    "Cu ajutorul trainerilor profesioniști și a altor studenți experimentați, BrainTrainer oferă o experiență la un nivel înalt, fiind interactiv, axat pe auto-dezvoltare în favoarea pregătirii participanților pentru viața de afaceri. În timp ce își dezvoltă abilitățile, participanții se pot bucura de distracție, pot împărtășii experiențe noi și de asemenea spiritul ESTIEM care este pezent la fiecare eveniment. Un eveniment BrainTrainer include numeroase cursuri de formare, intercalându-se cu alte activități culturale și de team building.

    Mi-am dorit dintodeauna să văd lumea și din perspectiva altor culturi, să pot să văd și alte peisaje, diferite de cele dragi mie, cele mioritice, și să îmi deschid astfel orizonturile.

Această dorință a mea a devenit realitate datorită organizației studențești ESTIEM. Aici am avut ocazia de a aplica la o gamă variată de evenimente internaționale de pe continentul european.
    Astfel, am aplicat pentru BrainTrainer: Learning How to Learn, aplicație care mi-a rezervat o cazare în Istanbul, fostul Constantinopol. BrainTrainer-ul din această iarnă a fost primul meu eveniment internațional din cadrul organizației ESTIEM în calitate de participant. Acesta a fost organizat de Local Group Istanbul-Yıldız, un grup cu o organizare fantastică și cu un colectiv extrem de dedicat, de la voluntarii din anul I și până la Alumni. Acești oameni, alături de ceilalți participanți, în ciuda faptului că am fost singurul participant român, m-au făcut să mă simt ca și cum aș fi petrecut timpul cu prietenii mei de acasă.
    Am fost cazați într-un hostel amplasat direct în inima Istanbulului, aproape de piața Taksim și de bulevardul İstiklal. Activitatea ne-o desfășuram în cea mai mare parte a timpului la Universitatea Tehnică Yıldız, situată în raionul Beșiktaș. Am fost un grup foarte mixt, atent selectat prin prisma aplicațiilor trimise de noi, pasionat de subiect, cu participanți care reprezentau Local Group-uri din Turcia, Rusia, Franța, Ucraina, Olanda și, bineînțeles, România. Grupul acesta s-a transformat ușor într-o mare familie, legând prietenii strânse.    


    Evenimentul a fost organizat în colaborare cu Comitetul Trainer-ilor din cadrul organizației ESTIEM, astfel că, în primele 3 zile, am avut parte de sesiuni legate de tematica abordată, a învăța cum să înveți, mai exact a-ți crea noi obiceiuri care te ajută să înveți mai ușor o nouă abilitate, cum ar fi o limbă străină, sau pentru un examen. După toate acestea, în ultimele 3 zile am avut parte de activități desfășurate în afara campusului Universității, vizitând cele mai frumoase obiective turistice din Istanbul, obiective precum Turnul Galata, strâmtoarea Bosfor sau Catedrala Hagia Sophia din Constantinopol. Astfel, organizatorii au reușit să îmbine utilul cu plăcutul, realizând un eveniment de succes din toate punctele de vedere.
    Acest eveniment a stârnit în mine dorința de a participa la și mai multe evenimente din cadrul organizației. Recomand cu încredere oricărui voluntar ESTIEM să participe măcar o dată la un eveniment internațional, undeva în Europa, de unul singur sau împreună cu alți colegi."

Alex Farcaș




0 Comments