COUNCIL MEETING - TAMPERE - FINLANDA

    "Council meeting-ul din această primăvară a reprezentat pentru mine evenimentul internațional cu numărul trei în cadrul organizației Estiem și al doilea CM consecutiv. Acesta s-a desfășurat în orașul Tampere din Finlanda. După cum se știe la acest eveniment au participat aproximativ 300 de studenți din întreaga Europă. Ca și la ultimul CM la care am participat am avut parte de mult entuziasm încă de la început însă cumva s-a simțit și experiența din toamnă, care mi-a stabilizat emoțiile și m-a ajutat să-mi structurez minuțios gândurile.

    De ce spun asta? Pentru că a reprezenta la nivel internațional grupul local înseamnă să am totodată o anumită responsabilitate. Eu am plecat din România cu gândul de a rezolva anumite aspecte legate de viitorul nostru ca și grup local. Realizarea viitoarelor evenimente și totodată acumularea de informații utile dezvoltării și optimizării procesului nostru de desfășurare a evenimentelor au fost principalele mele aspecte pe care doream să le abordez împreună cu bordul Estiem și cu alți studenți care dețin mai multe detalii legate de aceste aspecte. Prin urmare, scopul meu a fost unul axat pe acumulare de informații având în vedere că am de gând să nu mai particip la CM, ci să las și alți voluntari să participe și să trăiască această experiență unică prin prisma multitudinii de trăiri pe care aceasta ți le oferă. Însă așa cum și motto-ul Estiem sugerează “Work hard, play hard”, distracția și munca s-au îmbinat perfect în ceea ce mă privește.

    Am reușit să fac cunoștință cu mai mulți studenți și ce m-a bucurat a fost să revăd persoanele pe care deja le-am întâlnit în Varșovia la CM-ul trecut. Pot spune că am legat prietenii strânse împărtășind momente frumoase împreună cu aceste persoane pe care sper sa le revăd “somewhere in Europe” probabil în cadrul evenimentelor Estiem.

 

    Dacă vrei să îți îmbunătățești comunicarea în limba engleză, să ieși din zona de confort și să te dezvolți atât personal cât și profesional Estiem reprezintă cea mai bună modalitate de a îndeplini aceste obiective.
    Nu există ”nu pot”, ci ”nu vreau”, așa că doresc ca toți membrii voluntari ai grupului local Târgu Mureș să participe la cel puțin un eveniment Estiem și să descopere singuri ce frumuseți se ascund în spatele “zidului” pe care îl numim frica de nou. Just do it!"

Adrian Dălălău

 

0 Comments