CU ESTIEM DIRECT LA IZMIR ÎN TURCIA

  "În fiecare an, ESTIEM organizează Council Meeting unde se adună studenți din toate părțile lumii, în luna noiembrie anului acesta am participat la un astfel eveniment noi fiind Socaci Carmen Larisa și Pop Laura, însă pentru că experiența nu putea fi completă l-am avut pe Ardelean Flavius langă noi. 

Flavius, Larisa și Laura la CM Izmir

    În perioada 13-19 noiembrie, ne-am dat seama că putem trăi și fără prea mult somn, într-un oraș superb cu multe peisaje frumoase, acesta este Izmir, un oras pe malul Mării Egee. Totul a început cu „Nu vreau să merg, că nu ştiu engleză” şi s-a terminat cu „Vreau să merg pentru mai multe experiențe”. Suntem în tren, venim spre casă (NU VREM ASTA!) şi ne-am gândit să împărtăşim cu voi prima experienţă cu ESTIEM. Nu aveam aşteptări prea mari, însă realitatea a fost total diferită. Începând de la cele mai mici detalii până la ultimul party am fost profund impresionate de hotel, universitate, atmosferă, promptitudine, corectitudine, de implicarea organizatorilor pentru acest eveniment, şi nu în ultimul rând de fiecare persoană pe care am cunoscut-o. ​Doar participând la acest eveniment ne-am motivat extrem de mult pentru a face ceva în ESTIEM (pentru a organiza cât mai multe evenimente, şi pentru a participa la cât mai multe). ​Nu putem exprima în cuvinte ceea ce simţim doar atât putem spune „Călătoriţi pentru a vă putea da seama de ceea ce simţim noi acum.” ​

    Putem spune că ESTIEM nu este o simplă organizaţie este pur şi simplu o familie unde fiecare sare în ajutorul celuilalt fără a aştepta ceva în schimb. ​Până nu călătoriţi nu vă puteţi da seama de distracţia, prieteniile și peripeţiile pe care vi le oferă. Spre exemplu, noi, ajunse în Instanbul, am fost la câteva secunde de a pierde avionul spre Izmir. Ajunse la destinaţie ne-am întâlnit cu cel mai bun mentor, Flavius Ardelean, cu care am împărtăşit restul experienţei. ​Flavius a fost pentru noi cel mai important om, ne-a învăţat foarte mult atât despre ESTIEM cât și despre viață și ne-a motivat să ieșim cât de mult putem din zona noastră de confort. Pentru a vă da seama cât de impresionate am rămas de acest eveniment vă putem spune că fiind în Turcia am aflat despre un eveniment in Serbia, la Niš, mai exact “Balkan Motivational Weekend”, iar ajunse acasă nu am omis să aplicăm, dar de data aceasta o să fim însoțite de Frânc Laurențiu, stundent în anul I, un boboc în ESTIEM. Acest eveniment va fi în perioada 15-17 decembrie, noi o să fim în Serbia, iar voi o să ne citiți articolul, sperăm că aceste rânduri să vă motiveze și mai mult. ​    În concluzie, sfatul nostru este să călătoreşti cât mai mult şi să nu va fie frică să ieşiţi din zona voastră de confort."

 Larisa Socaci și Laura Pop

0 Comments