DESPRE WHITE WEEK - ADI ICHIM

    "White week sau “săptămâna albă “ a avut loc în perioada 20 Noiembrie - 24 Noiembrie 2017. În această perioadă eu alături de colegii mei voluntari și de profesoara care ne-a coordonat, am avut parte de una din cele mai frumoase săptămâni în care am adunat rechizite, jucării, cărți și chiar haine în 6 centre diferite de colectare în tot orașul Târgu Mureș.
    Toatș munca cu adevărat grea a început în data de 24 când am început să adunăm toate donațiile, să vă imaginați că umpleam câte 2-3 mașini până la refuz la fiecare centru de colectare. Toate acestea au fost centralizate la Sediul Estiem aflat la Universitatea Petru Maior și mai apoi sortate pe categorii de vârsta și sex pentru că toate lucrurile donate erau “la gramadă”. Am avut nevoie de 3 zile, 15 voluntari și multă putere de muncă pentru a transporta, apoi sorta toate donațiile care au fost primite, dar într-un sfârșit am reușit doar cu gândul că sute de copii urmau să se bucure de pe urma muncii noastre și bunăvoinței persoanelor care au donat.
    Partea cea mai frumoasă a acestei activități a fost deplasarea la centre, case de copii și chiar școli unde am găsit copiii, care aveau nevoie de rechizite, jucării, haine și cărți. Am avut ocazia să interacționăm cu ei, să ne jucăm împreună și cel mai frumos lucru a fost să vedem bucuria de pe fața lor când primeau aceste cadouri în pragul sărbătorilor de Crăciun. Am rămas cu o mare bucurie în suflet să pot să ajut acești copii, și singurul lucru pe care îl pot face e să vă sfătuiesc să nu vă dați la o parte din a lua parte la acțiuni de acest gen în care îi faci fericiți pe alții și desigur chiar pe tine."


 Adi vesel și pus pe treabă!

 Să înceapa sortarea!

  Harnici...

  Zâmbete triste...

 Adi, Bela, Delia, Mihaela Bucur și Adi Lazar în ziua finalizării sortărilor.

Copiii și ESTIEM-erii!

0 Comments