PĂȚANIA LUI VLAD LA COUNCIL MEETING ÎN POLONIA

    "În primul an de facultate, m-am alăturat organizatiei ESTIEM Târgu Mureș sperând să-mi îmbunătătesc puțin abilitățile de a-mi exprima ideile în public. Estiem, într-un timp neașteptat de scurt printr-o serie de evenimente neprevăzute mi-a oferit șansa să particip la Council Meating în Polonia, scopul călătoriei constând în susținerea unui discurs de către liderii ESTIEM Târgu Mureș prin care să argumenteze de ce organizația noastră merită să intre în Estiem ca și membru cu drepturi depline. Scopul călătoriei pentru mine a fost familiarizarea cu ESTIEM, până în acel moment noi având doar funcția de observatori.
    Împreună cu Alexandra am ajuns mai repede în Polonia, iar Mihnea și Flavius urmând să ajungă ziua urmatoare. După un șir de întâmplări neprevazute, colegii mei au pierdut autobuzul, neavând cum să ajungă la timp.
    N-am crezut că se va ajunge aici, dar realitatea era că eu împreună cu Alexandra urma să susținem discursul în 8 ore!!
    Imaginați-vă o persoană cu trac de vorbit în public, aruncată în fața a peste 400 de studenți din toate colțurile lumii... Au fost cele mai lungi 8 ore din viața mea. Alexandra ma încuraja „nu e mare lucru". Poate pentru ea nu era mare lucru dar pentru cineva care până în acel moment vorbise în fața a maxim 10 oameni iar limba de comunicare era româna... Credeți-mă e mare lucru .
    În acele 8 ore singura mea preocupare era cum să fac să scap. Din fericire, singura scăpare era înfruntarea fricilor .Mi-am luat inima-n dinți și împreună cu Alexandra am susținut discursul, organizația noastră intrând ca și membru cu drepturi depline în Estiem.
    Discursul meu nu a ieșit perfect nici pe departe, dar a fost impulsul de care am avut nevoie, a fost șansa prin care am realizat că nu are ce să se întâmple și dacă gresesc, gresesc... până la urmă suntem oameni, toți greșim... important e cum.

    ESTIEM mi-a oferit cea mai eficientă lecție, iar problemele care mă apăsară de o viață iși găsiră rezolvarea în doar câteva ore.

    Pentru mine ESTIEM nu e doar o organizație studențească, e o familie mare, una care te acceptă așa cum ești fără să te judece, o familie care iți dă șansa să evoluezi continuu și să-ți depășesti fricile."
Vlad Racoțan

0 Comments