COUNCIL MEETING FAMAGUSTA, CIPRU

Ce este un Council Meeting?

    Council Meeting-ul este cel mai mare eveniment organizat de ESTIEM, este organizat de două ori pe an și adună peste 200 de studenți activi din toată Europa. Reprezintă de fapt, adunarea generală a organizațiilor și grupurilor locale, ambele vizând susținerea dezvoltării ESTIEM. La CM-ul din această toamnă, LG Târgu Mureș a avut ca și reprezentanți 2 studenți: Muntean Marius (AIA II) și Udvari Zsolt (IEI III).


Ce pot spune personal de întâlnirea de consiliu din Famagusta din această toamnă?

    

    Acesta fiind primul eveniment ESTIEM la care am participat, pot spune că am început cu cel mai “breathtaking” eveniment pe care un ESTIEM-er îl poate experimenta.

Participarea a fost de aproximativ 235 de studenți, fiecare fiind nerăbdător de a întâlni noi și vechi prieteni, și de a vedea ce surprize s-au pregătit de organizatori pentru acest CM.



De ce am decis să particip la acest eveniment?

    Am vrut să “ies din zona de confort” și să văd ce înseamnă cu adevărat să faci parte din ESTIEM pe plan internațional. Sunt foarte recunoscător faptului că am putut participa la acest CM. Pe lângă posibilitatea de lega prietenii cu alți studenți, fiecare cu o cultură diferită, am putut observa ce “muncă” serioasă și surprinzătoare o fac cei din bord și liderii de departamente, fiecare fiind un student care își pune timpul liber în folosul organizației și, desigur, urmând motto-ul ESTIEM-ului: “work hard, play hard”.    

    În timpul GA-urilor (general assembly-urilor) am putut asculta şi participa în discuții deschise despre acțiunile, investițiile şi deciziile care au fost luate în ultimele 6 luni de la alegerea noului bord.

    Desigur că fiecare delegat, și nu numai, a putut să aibă șansa, în timpul pauzelor, să dezbată topicurile cu cei din bord sau cu liderii departamentelor.

    Am avut posibilitatea de a alege noi reprezentanți ai anumitelor departamente, de a decide implementarea unei mișcări noi pe buget şi bugetul efectiv al organizației pentru următoarele luni.

    Desigur că pentru a rupe monotonia GA-urilor distracția nu a putut lipsi din cadrul evenimentului. Am fost deosebit de surprins, în special de activitățile de socializare pe care organizatorii le-au pregătit excelent pentru noi, oferind șansa de a ne cunoaște unii pe alții. Am fost foarte mulțumit de prezența și ajutorul organizatorilor, fiind lângă tine în momente neașteptate și de adaptabilitatea programului în funcție de nevoile consiliului. SHOUT OUT TO YETKIN!

    După această experiență am plecat cu un bagaj în plus, plin amintiri deosebite, dar în special cu prieteni pe care sper să-i pot reîntâlni “somewhere in Europe”.

Marius Muntean



Udvari Zsolt

0 Comments