Winter activities

 


            "M-am uitat pe geam afară. Era destul de trist, nu o să mint. Un cer înnorat și gri, parcă nici nu îți venea să te uiți pe fereastră, mai bine făceai orice altceva, fie că lucrai la un proiect sau te uitai la televizor. ”Ce fain ar fi să ningă totuși...” m-am gândit, aruncând un ochi peste geam.

            Crăciunurile din anii trecuți, și aici mă refer în special la cele de dinainte de 2015 au fost pline de zăpadă, de atmosfera aceea veridică de sărbători. Ceva ce lipsește cu desăvârșire, momentan. Nu mai sunt sărbătorile care au fost, din păcate.

            DAR STAI! Dacă nu avem zăpada aia drăgușă pe afară, hai să o facem noi! Știu să fac fulgi de zăpadă! ... dar singur nu m-aș apuca să fac... Și aici am avut ideea. Oare cum ar fi să ne strângem, chiar dacă în online, și să facem niște fulgi de zăpadă împreună? Am pus mâna pe telefon, și am anunțat ce vreau să fac, și uite că se poate, vorba unui prieten, facem să fie bine.

            Ne-am strâns câțiva amatori de zăpadă din celuloză, și am încercat să îi învăț cum știu eu mai bine cum se fac acești fulgi de zăpadă. Nu a fost ușor, mai ales că nu am avut o cameră perpendiculară pe birou, ca să fie clar ce și cum îndoi/tai pe acolo. Dar am reușit totuși! Înarmați cu foi de hârtie, o foarfecă și un creion, ne-am pus pe împăturit hârtie, și creat spirit artificial de Crăciun. A fost drăguț! Ne-au ieșit niște fulguleți chiar grozavi!"

Stefan Nagy, vicepreședinte

0 Comments