SEARA DE FILM


    Bartha Levente: "Pentru mine seara de film nu era doar o simplă seară în care puneam un film și aia e. Chiar dacă eram singur în cameră, știam că la acel film ne uităm mai mulți și mi-a readus acel sentiment de cinema. Într-o perioadă în care nu erau mari șansele de a socializa și de a aranja întâlniri cu echipa, acest eveniment a unit niște persoane serioase și curioase totodată. În plus, era plăcut să știu că în fiecare joi am un program, eu fiind organizat si mereu îmi place să știu ce și când voi face."


    Daviduță Maria: "Seara de film reprezintă modul prin care facem ca echipa Estiem LG Târgu Mureș să fie unită altfel, decât prin activitățile tipice.
Împreună alegem tematica filmului, punând în comun variatele noastre gusturi. Realizăm ,,biletul de intrare”, deși la momentul dat, desfășurăm activitatea în regim online, asta pentru nu pierde sentimentul unei seri de cinema.
Pentru mine, echipa serii de film, cea din care fac parte, semnifică o mini-familie care vrea să facă o surpriză frumoasă familii mari."


    Cristina Boitoș: "Pentru mine seara de film reprezintă o tradiție săptămânală organizată de echipa de project, de la care nu pot lipsi. În fiecare joi știu că o să intru la 20:30 cu alți estiemeri și ne vom uita la un film ales de noi. Filmele sunt de bun gust și mereu mă lasă cu o stare de bine, mai ales că știu că sunt alte persoane care se uita cu mine în același timp și la final discutăm pe marginea filmului. Este un eveniment la care toți estiemeri ar trebui sa participe macar o dată."


    Vulc Barbu: "Mă bucur că are loc acest eveniment: "Seara de film". Acesta este o parte din ceva mult mai mare: ESTIEM Grupul Local Tg. Mureș și evenimente ale acestei organizații, dar și întregul ESTIEM din Europa! 
Plus că văd multe filme interesante pe care nu le mai văzusem înainte!"


0 Comments